Mijn au pair avontuur in Engeland ♡

Het begin van mijn avontuur

Daar is hij dan.. mijn eerste blogpost voor dit geweldige maar mega spannende avontuur.

Ik zal even vertellen waar ik nu zit in het proces naar mijn vertrek toe en wat ik allemaal al achter de rug heb.

27 Januari 2018 heb ik mijn inschrijfformulier naar Travel Active verzonden. Hij stond al een paar weken klaar, maar die verzendenknop indrukken voelde als iets te definitiefs en engs. Het viel ook precies op een zaterdag. Super stom natuurlijk, want dan zit je 2 dagen op een reactie te wachten.
Maandag 29 Januari kreeg ik een mailtje terug met dat mijn gegevens goed waren ontvangen en daarbij alle boekingsformulieren die moesten worden ingevuld. Wat een hoop papieren en vragen die moesten worden ingevuld. Ik moest een aantal referenties verzamelen en zelfs moesten er papieren naar de huisarts om in te laten vullen. Al met al heb ik het verzamelen van de spullen een beetje links laten liggen. Ik vond het eigenlijk allemaal veel te dichtbij komen als ik alles klaar zou hebben om te kunnen versturen.
Op 16 April heb ik dan toch de stap gezet om alles op te sturen naar Travel Active. Ik heb een half uur boven die verzendknop gehangen, maar uiteindelijk was het verstuurd en dat voelde toch wel heel goed. Na het versturen is het eigenlijk allemaal heel snel gegaan. Er werd direct een Skype interview ingepland en de voorbereidingsworkshop die komt er ook nog aan.
Afgelopen maandag 30 April heb ik mijn Skype interview gehad met Travel Active. Dit was een interview over mijzelf en mijn verwachtingen en tegelijk een test van mijn engelse taalbeheersing. Gister dinsdag 1 Mei kreeg ik de bevestigingsmail met dat Travel Active mij heeft geaccepteerd en dat mijn volledige pakket al was verstuurd naar de partnerorganisatie Heavenly Au Pairs & Nannies in LONDEN!! Yes Londen, dat wilde ik zo ongelofelijk graag.

Gister avond heb ik ook direct een mail ontvangen van Heavenly dat zij een goede au pair in mij zien en mij graag ook nog even persoonlijk via Skype zouden willen spreken. Ik had verwacht dat aan de hand van dat gesprek ik zou worden gekoppeld aan gezinnen, maar plotseling kreeg ik vanmorgen een mail dat ze 5 gezinnen voor me hebben waar ik uit kan kiezen WHAT THE HELL!! Ik ben gister geaccepteerd en nog geen dag later al 5 gezinnen waar ik aan gekoppeld ben. Het is echt een sneltrein nu. Ik heb gelukkig rustig de tijd om te kiezen en de plussen en minnen van de gezinnen bij elkaar te leggen, want hoe ga je in hemelsnaam kiezen tussen 5 gezinnen!?

Ik ga de komende dagen alles maar even rustig laten inzinken wat er allemaal op me af komt en gaat komen en vooral goed kijken naar de gezinnen en uiteindelijk moet ik er dan toch eentje gaan kiezen. I'll keep you updated!

Schrijf je in voor de mailinglijst, dan mis je geen één blogpost!

Liefs xx

Reacties

Reacties

Hanneke en Emile

Hartstikke stoer dat je dit gaat doen. Je zult er heel veel van leren en ongetwijfeld heel veel plezier gaan hebben. Zet hem op. Wij gaan je natuurlijk volgen.

Elise

Trots op jou!♡

Sirel@

Wauw wat een ongelofelijk gave uitdaging ga jij aan. En hoe fijn is het dat ze je zo geschikt achten dat je meteen een keuze hebt uit 5 gezinnen. Goed de plussen en minnen tegen elkaar afwegen en jouw gevoel laten spreken. Dan maak je de goede keuze. Ik hoop dat je bij een leuk gezin terecht komt en je een fijne en leerzame tijd zult hebben. Ik ga je op de voet volgen.? Heel veel succes!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active