Mijn au pair avontuur in Engeland ♡

minivlogje Sabine & de spin

Wie mij goed kent weet dat ik een gigantische spinnenfobie heb. Maar wat doe je als je alleen thuis bent en je vind een joekel van een spin naast je bed? Juist .. dan zit er niks anders op dan hem zelf te vangen en naar buiten te laten. Ik maakte in de eerste instantie een video voor het gezin om te laten zien hoe ik het ging aanpakken, maar uiteindelijk kon ik zo om de video lachen dat ik de rest ook maar gefilmd heb en er een mini vlagje van gemaakt heb. ENJOY en pas op met oortjes of koptelefonen.. er komt wat gegil in voor.

Reacties

Reacties

Barbara

Ik vind je zo super stoer!! Zeker in het tijdsbestek waarin je hem hebt gevangen. Ik zou er 2 uur voor nodig hebben om hem te vangen. Eerst één uur en 55 minuten om moed te verzamelen en dan 5 minuten om hem te vangen. Alleen bij mij gaat hij dood, want ik wil ze niet levend vangen. Maarre......lieve, lieve nicht van mij, je weet dat zulke spinnen altijd met zijn 2en zijn????!!! Wil je niet bang maken, alleen dat je voorbereid bent????.
Dikke kus van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active