Mijn au pair avontuur in Engeland ♡

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis als au-pair in Engeland. Vanaf November 2018 zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vanuit Engeland vinden, maar voor die tijd neem ik jullie mee tijdens de voorbereiding van mijn reis.
Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom (of op mobiele apparaten onderaan de pagina)

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe een leuk berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Sabine

Reacties

Reacties

mama

Lieve Bientje,

Ik vind het super goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt! wat een ervaring en wat een kans voor je om te groeien en te leren.
Ik ben megatrots op je!!! Love you XxX mama

Bert/Louise Lowies

Lieve Sabine, heel veel succes in je nieuwe en grote uitdaging. Ik hoop dat het een mooie ervaring gaat worden.
Veel liefs en graag tot schrijven Bert en Louise.

Barbara Simons

Wauw, mijn nichtje wordt nu echt volwassen. Wat een store meid ben jij, zo jong nog en dan zo'n avontuur aangaan. Supertrots ben ik. Jij gaat zoveel meemaken, zoveel leren en zoveel zelfrespect krijgen. Ik ga je zeer zeker volgen. Heel veel succes!!

Irene

Lieve Sabine,

Wat een fantastisch avontuur ga jij beginnen. Heel veel succes en vooral heel veel plezier!! Wij lezen met je mee!!!! dikke kus Irene

R

Goeie blog Sabine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active