Mijn au pair avontuur in Engeland ♡

Een gastfamilie!

Een kleine update!
Bij de vorige post was ik gebleven bij het feit dat ik tussen 5 gezinnen de keuze moest gaan maken. Bij het doorkijken van de families sprongen er 2 boven de anderen uit dus dat maakte de keuze al iets makkelijker, dacht ik. Het ene gezin heeft 2 kinderen en woont in Wandsworth, Londen. Het andere gezin is een gezin met 2 vaders en een zoontje en wonen in Petts Wood, Bromley (vlak naast Londen). Met beide families heb ik een Skype gesprek gehad en beide voelden direct vertrouwd en alles behalve ongemakkelijk. Shit.. Ja.. Wat ga je tegen elkaar afwegen? Het geld wat je gaat verdienen? Waar het gezin woont? Hoeveel kinderen het zijn of hoeveel uur je gaat werken? Al met al dus een keuze die wel even een aantal dagen heeft gekost om te maken.

Voor mezelf heb ik voor beide families een goed en slecht nieuws mailtje geschreven en daar kwam ik er achter dat ik voor het gezin uit Wandsworth geen argumenten kon geven waarom ik ze niet gekozen zou hebben. De keuze was dus duidelijk. De familie was super blij dat ik hen gekozen had en ik was ook opgelucht dat de knoop eindelijk was doorgehakt. Maar goed dan moet je het andere gezin nog vertellen dat je hen niet gekozen hebt en dat is niet leuk. Ze vinden het heel erg jammer en ik ook, maar dat hoort er ook bij.
Als ik zeker weet dat ik namen mag noemen van het gezin en de kinderen, zal dat toegevoegd worden.

De afgelopen dagen ben ik in contact geweest met Heavenly en mijn host mom. Ze stuurde mij van de week een appje met foto’s van de kids en een verhaaltje erbij, met de achterliggende gedachte mij op die manier alvast te laten integreren in hun familie. Super lief! Vandaag hebben mijn host mom en ik ook de overeenkomst getekend dus nu is echt alles rond. Ook mijn vertrekdatum is bekend: 17 september zal ik mijn avontuur in Engeland echt beginnen! Dat zijn nog 116 dagen, maar die zullen echt voorbij vliegen.

De volgende blog zal denk ik online komen vlak voor vertrek! We gaan het zien!

Liefs xx

Reacties

Reacties

Mama

Lieve Bien, wat was het een moeilijke beslissing. Je hebt er heel goed over nagedacht en zelf een besluit genomen. Ik ben super trots op je! Xxx

Pap

Ik ben zo trots op jou !!!

Nikki

Ah super leuk Bien! Trots op je!
Gaat een hele gave ervaring worden!
Leuk om je blog te lezen :)

Luuk Franke

Leuk om jou nog te hebben meegemaakt in de sporthal samen met zus Elise wanneer jullie mee waren met pa en ma wanneer ze gingen badmintonnen. Nu een jong vrouw die uitvliegt en als aupair gaat werken in Engeland. Spannend hoor en wat een leuke baan met kinderenn werken en mee helpen aan hun opvoediing. Ik wens je heel veel plezier en kijk al uit naar het volgende reisverslag.

Hanneke

Spannend hoor, We blijven je volgen

Marjoke

Ik vind het heel dapper dat je dit doet . Een geweldige ervaring . Het kiezen tussen die 2 gezinnen zal niet makkelijk geweest zijn . Heel veel succes en plezier . Maar dat gaat jou vast en zeker lukken :-) x Ik volg je !

Saskia

Super leuk Sabine moeilijke keus maar nu de keuze gemaakt ?
En nu straks heerlijk genieten van een geweldige ervaring

Kim

Super leuk bien! Wat een ervaring wordt dit! ? Je schrijft leuk, ik kijk ernaar uit om je blog te lezen! ❤️

Charissa

Hey Sabine!
Ik kwam bij toeval op je blog terecht! Ik zit sinds sep 17’ in London als au pair (na 1.5 jaar in amerika als au pair te hebben gewoond) en zal nog in London blijven tot december ongeveer! Ookal is het nog ver weg: je kunt me als je in London bent altijd contacten om koffie te gaan drinken! :) of daarvoor als je vragen hebt! Voor nu heel veel succes met je voorbereidingen en vooral geniet er van! De tijd vliegt voorbij!

Sabine Pieroelie

@Charissa Lief zeg! Waar zit je precies in Londen? Ik zou het super gezellig vinden. Wil je mij een berichtje sturen op facebook? Sabine Pieroelie :) Anders kan ik jou niet contacten.

Renata

Wat een gave uitdaging Sabine, heel veel succes en plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active